Hometown Glory

Känns konstigt att vara tilbaka i bloggen igen. Men ska ge det ett nytt försök nu när jag ändå är arbetslös. Ja, som sagt så är jag arbetslös och hade sista arbetsdagen igår. Det är ett eget val då jag känner att jag behöver vara lite ledig. Det ar så otroligt stressigt i slutet av trean. Hade otroligt mycket kvar i skolan, hade slutkonsert och utomlandsresa och student. Det var kul som bara den, men mer än stressigt. Så idag är då min första dag som arbetslös och jag ska åka in till stan ett tag med mamma för att uträtta några ärenden, sen kanske Albin kommer ett tag. Tänkte också börja bloggandet igen med ett litet bildmontage med bilder från den tid då jag hade bloggpaus. Nu ska jag dra mig in till stan, men vi hörs snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0