hard work work

idag fick jag hoppa in på jobbet istället för tove, vilket jag egentligen bara tyckte skulle bli kul. öppnade hela campingen själv för första gången och det ar faktiskt skönt att bara vara helt själv på morgonen. tog mig en fralla och bara njöt av att det var så lugnt. det var självklart inte lugnt hela tiden då det kom smårushar titt som tätt. lite senare kom erika, trevligt trevligt. hade lite problem idag så vi fick ringa polisen. En kvinna som betedde sig illa, påverkad på något sätt och skrek och hade sig. Det ordnade sig till slut och allt blev bra. Nu sitter jag äntligen på tåget mot min man! Alltid lika mysigt att åka bort från stan ett tag och bara skuta i allt hemma. ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0