Jag och Alma intar storstaden Kalmar

Har vatt på stan md Alma idag som sagt. En mkt trevlig runda. Sa även hej då till kusin Frida som flyttar från Kalmar idag och bosätter sig i Göteborg, tråkigt. Men roligt för henne! Kom iallafall hem med lite grejer från stan..
Det var alltså detta jag kom hem med, är väldans nöjd! 
svarta höga jens från H&M, 199:-
ett par mörkblå, tighta typ leggins från H&M 99:-
Har kommit på att jag älskar att ha albins kläder på mig. Just nu sitter jag med hans linne och hans tröja. Jag köpte en kofta/cardigan till honom i julklapp som jag, listat ut att "ja, den passar mig med!" Så köpte en exakt likadan till mig själv, som albin också kan ha, fast beige! för 199:-, även denna på H&M. Sen var jag så klipsk att jag kom på att jag hade ett presentkort på H&M, så fick allt lite billigare. En bra dag på staden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0