silence of the lambs

Har varit med Albin denna helgen hemma hos honom. Vi har lekt med lamm som är 2 veckor gamla och vissa som bara var en halv dag gamla. Det var så mysigt och dom var hur söta som helst. Vi har ätit pannkakor med släkten Hagman och träffat morfar hagman. Han var en trevlig man som var allt lite för grov i munnen. Men det var bara roligt. Har haft en superrolig helg på Korsvägen 6! :)


Dom lever ett ganska annorlunda liv än vad min familj gör i Kalmar faktiskt.
Att vara ute bland får och höns, hugga träd och jaga är liksom deras vardag typ.
Och det är det jag tycker är så roligt, för det är så himla stor skillnad mellan våra vardagsliv.
Åker jag hem till Albin så vet jag att det inte blir så som jag har det hemma, kul med ändring:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0