running and running, it never ends

Har inte pallat att blogga nu när jag är i Torsås för internetet suger så sjukt mkt. Sitter nu i skoaln och har just skickat in rapporten. håller nu på med en psykologigrej. Ganska tråkigt..

Glömt att berätta om förra helgen. Albin var ju hos mig och vi hade så kul. Vi lagade mat till hela familjen, bakade cupcakes, var och promenerade på Ölandetoch tog det lugnt. Bilder kommer när jag är hemma och har tid. Men det var iallafall en superduper trevlig helg med min bonnapöjk. Nu till helgen ska jag hem till honom istället vilket ska bli kul och skönt. Nu måste jag plugga vidare...Adios Amigos:)

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sommar, vinter, vår eller höst?

Vilken årstid är bäst enligt dig? :)

2012-03-02 @ 22:28:13
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0