"vem kunde tro att Fantomen var sann"

Har ingenting att göra, vilket ändå kan vara ganska skönt. Tittar på Gladiatorerna och bloggar samtidigt. Har just ätit hemmagjorda hamburgare med tillbehör. Det var superdupergott. Ja, med detta inlägget ville jag egentligen bara säga att jag vill göra någon förändring med mitt hår. Känner för att göra ljusbruna slingor hos frisör och inte hemma. Ååh kollar igenom gamla bilder när jag var fint blond, blir sugen, men inte så blond, utan mer ljusbrunt.


vet att det är en fjortisbild och bla bla bla!! Men gillade min färg,
skulle vilja ha så, fast i någon nyans brunare:)

Kommentarer
Postat av: Matilda ;*

Om Martina fortfarande praoar kan du ju göra

Slingor hos henne ;) är ju på en frisörsalong, men billigare eftersom hon är elev! Blev ju bra på mig iaf :)))

2012-01-22 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0