There's no way I'm turning back

Har verkligen inte orkat blogga, men får helt enkelt göra det nu. Åkte till Albin i tisdags efter jag hade vart på stan med Tilda och sen tandläkaren. I ohamn möttes jag av Albins mamma som skulle köra mig hem till dom. Sen åt vi god mat och såg film:) dessa 3-4 dagar se varit skitmysiga. Har varit hos hans pappa och flytta in möbler, har vart hos hans moster och ätit älggryta. Har kollat på film och tagit det lugnt. Perfekt för mig!

En bild från när jag och Tilda var på stan och den andra på mig och min pojk! Haha såg nu att jag blev lite konstig på bilden, men skitsamma:)


Kommentarer
Postat av: ttttttttttttttt

hahah aggresiv fika vi hade ;)

2012-01-07 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0