Och nu ska Maja sjunga en låt

Fick reda på att en kille dog igår som gick på Kagg. Hörde att det var en 95:a. Och jag känne ingen Johan Karlsson som är född 1995. Kunde inte sluta tänka på hur hemskt hans familj och vänner måste känna efter hans död. Stackars liten. Gick in på Facebook och såg att, nej, han var inte 95:a. Han var född samma år som jag 1994. Det var ju Johanjudas som hade dött. En genomgod kille som jag tog konfirmationen med. Han kallades för Johanjudas för när vi var på läger skulle man säga sitt  namn och ett föremål som börjar på samma bokstav som ens namn. Kommer så väl ihåg att han sa JohanJudas. Var inte allt för nära honom som vän, men umgicks ganska mkt med honom under konfirmationstiden. Lider med hans familj och alla hans vänner. VILA IFRID JOHANJUDAS

konstig rubrik? Väldigt passande rubrik faktiskt. Johan och jag jobbade tillsammans på vår pärla som man presenterade på konfirmationen. Han berättade om vad vi tyckte om vår pärla och sa sen: Och nu ska Maja sjunga en låt.
Varför händer sånt här unga, goda människor? helt sjukt. Kan knappt förstå det..


Bild tagen från när vi tältade på Hornsö med konfan.
Vila i frid johan


Kommentarer
Postat av: bbellahh

<3

2012-01-21 @ 01:04:58
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0