you know what I mean

Sitter nu i min fotölj i Kalmar. Helt underbart att vara hemma. Sitter och njuter av att pappa står och lagar mat och att jag vet att jag inte behöver diska efter maten. Ni som aldrig har bott hemifrån kan knappt föreställa er hur det känns. Mammor och pappor är helt enkelt bra att ha. Nu är det äntligen lov och jag börjar lovet med att äta middag med familjen sen umgås med min kära granne Alma. Resten av veckan ska jag umgås med fler kompisar och bara ta det lugnt, men inte för lugnt.

Till Matte. Asså helt sjukt att du är hemma om nästan 2 veckor. Det är ingenting. Vi alla längtar såååååå!!:D


En ganska fin bild på mamma och pappa!

OCh en fin bild på min saknade syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0