alla hjärtansdag

Som ni alla förstod så var det Albin som skrev förra inlägget, bloggrapead. hihi busigt av honom.
Igår var det alla hjärtansdag och självklart spenderades den med min fina pojk. Vi bestämde att inte göra något stort eftersom det var en tisdag i Torsås. Men när skolan var slut, hängde min nyckel i mitt skåp och ett fint hjärta var ritat på. Det stod: Öppna mig. Jag öppnade och såg en superduper fin blombukett med massa fint i och en gosig nallebjörn. Fick tårar i ögonen. Sen skyndade jag mig hem för att fixa min lilla överraskning. Vi möttes på Pizzan och ytog maten med oss hem. När vi kom hem fick han se att jag gjort om mitt rum till en mini "restaurang". Men ett bord, stolar, tända hjärtljus. Där satt vi på vår Alla hjörtansdags dejt. Vi gosade, spelade gitarr och... pluggade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0