Snö är ju trevligt men kallt

Hej, jag är tillbaka!! Men endast för att min syster ska kunna hänga med i svängarna nu när hon är i Australien. Det suger lite att hon åkte, nu när det ärnjul. Men sjukt kul för henne!! Ligger i min säng och ska snart sova. Det är sjukt kallt i mitt rum, har fortfarande inte lärt mig hur man tar på ett element. Har liksom inte riktigt förstått uppbyggnaden av den. Just nu är det runt 17 minusgrader ute, säger min iphone iallafall. Sjukt kallt. Men jag kan inget annat än säga att jag diggar det. Sjukt härligt med snö, så mysigt. Har vart på stan idag med Alma och köpte hem 3 tröjor från Gina, spännande. Har ingen bild att visa för jag bloggar från min iPad. Ja.. Vad ska jag mer säga? inget. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0