SURPRISE

Vaknade nyss av min underbaring till hund som stod och gnällde vid dörren. Gick upp och tog två goda leverpastejmackor. Igår var jag med Alma och det var supertrevligt. Ska snart göra mig iordning och åka till mormor.

Glömde säga att mina kompisar överraskade mig med en liten fest, eller jag visste om det, men visste inget OM det. flummigt. Vi år god mat, tårta, lekte lekar och ja, bara festade. Har haft den bästa födelsedagsfesten någonsin tack vara mina fina vänner i Torsås.



Har har vi nästan alla som var med på den hemliga festen

Lise-lott och jag dansade för fullt, hade nästan träningsverk dagen efter;)

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHA, träningsveeeeeeeeerk, vackert!

2012-04-09 @ 20:24:40
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0