Dag 2 i Korsvägen, Måndag

I Måndags gick vi upp ganska tidigt för att göra oss fina för vid 12-1 skulle gästerna komma. Lite släktlunch för Peder. Det var jättetrevligt med sinnesgod mat som Britt-marie hade kämpat med och jag fick ett ntt namn av Albins Morfar. Mitt nys namn är nu Rosmarie... Efter kalaset chillade vi, sen drog vi till Big Bang (ett alltiallo ställe) Där vi spelade bowling med Mats, hans sambo oh hennes barn. Det var skitroligt och jag har inte spelat bowling på flera år. Dock så var jag ine så bra som jag hade hoppats på. Efter bowlingen var vi hungriga och drog till McDonalds. Sen blev det film och sen sova:) Det var min måndag!
Jättemysigt ställe tycker jag. Det finns Bowling, Lasergame, Curling,
minigolf, sportbar och allt typ!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0