A fat cat's got a heartattack

Det ärskönt att få träffa en saknad vän. Har haft en toppen dag med Tilda på stan idag. Köpte massa roliga grejer, och åt god mat och fika. kom hem för ungefär en timme sen. Snart blir det att ut oh äta med familjen. Ska bli über mysigt.
Vi började med en brunch på Skafferiet. Det blev en Baguett med kycklingkebab
och vitlökssås och sallad. Tilda tog med skagenröra.     = 60:-
Tjocka som vi är, tog vi en fika efter baguetten. Tilda köpte en Paj och
jag var så äcklgt sugen på något kallt med kaffe smak.
Det fick bli en Frappe' Shake på Kulzenska.  = 30 :-

Köpte detta randig linne och den beiga tröjan (rea på den) Mycket
nöjd med dom!! = 129:- + 150:- = 279:-

Kände att jag behövde en liten neccesär så jag kan ta med de viktigaste
grejerna till och från Torsås. Det var även rea på Indiska så den var billig.
Min rosa, sjukt töntiga och otypiska, plånbok har äntligen gått sönder. Så köpte en ny :)
= 12:- + 249:- = 261:-

Börjr bli tunt med smycken i mitt hem, så fick bli et par sånna också!
= 79:- + 99:- = 178:-

Summan av kardemuma blev alltså en underbar dag på stan och 808:- fattigare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0