ny dator, ny start

Hej alla läsare (ebba och jooi typ)
Har köpt en ny dator idag, vilket betyder att jag kan börja blogga nu! Hoppas ni gillar det. Och jag ska faktiskt börja blogga lite mer nu. Speciellt nu när jag inte bor i Kalmar och inte hinner träffa min familj så ofta. Hoppas även på att både Ebba och Jooi börjar blogga liite mer än innan? deal?

Idag har jag haft en så sjukt mysig dag med familj. Vaknade vid halv 11 och mamma åkte och köpte frallor. Tttade på matlagningsprogram i några timmar. När jag klev upp kände jag ett stark behov av tt baka paj. En blåbärspaj fick det bli. kanon gott! :) ite senare på dygnet så åkte mor och jag till elgiganten för tt köpa en dator (y) Och inom kort blir det mat paj!!! Det bästa jag vet


Första bilden som togs med min daor. Märkte nu att camen inte var något
att hänga upp i julgranen ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0