inspark

Tjo bre! Sitter i soffan i torsås och väntar på att klockan ska bli 17, då ska jag äta pizza med bella. Sen blir det att göra sig vacker, sen åk till industron för lite mys. Idag är det nspark för all ettor, vet inte hur mkt vi är involverde eftersom kåren tog över den rollen. Men det blir nog bra. Idag har det vatt en vanlig dag i skolan, ganska rolig. Det var tacos i skolan, det var därför det var roligt.

Har färgat håret, men har ngen bild på det nu, för kan inte ladda upp bider från mobilen till datan än, efetrsom jag inte pallar. Men ni får en bild från igår :D
Bilden är från mitt rum här i Torsås. Kände att jag ville visa
för eder alla hur snygga mina himmelblåa naglar är ;)

Kommentarer
Postat av: bullbellblö

Haqhahaha har aldrig varit med om en blogg med så mycket slarvstavfel som denne! Dör av skratt!



Kramps

2011-09-18 @ 01:19:54
URL: http://bullbelleboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0