10 onödig fakta om mig

♦ Jag är en godisgris (bokstavligen)

♦ Jag har alltid, och gör fortfarande, önska mig en radiostyrd bil i julklapp.

♦ Började gråta för att mitt täcke inte var fllt med täcke, förstår ni?

♦ jag har fortfarande samma ticks när jag ska sova som jag haft i åratal.

♦ Har många appar på min Iphone som jag inte använder

♦ Jag har gått upp i vikt sen jag slutade nian

♦ Min ruumis heter Ebba och sover mycket

♦ Jag älskar mammas ost och skinkpaj

♦ förra gången jag rakade benen, så gick min rackhyvel sönder

♦ jag HATAR chilli con carne..

Kommentarer
Postat av: beälla

RACKHYVEL ?! Rackarhyvel som gör rackarhyffs eller ?!?!?!?!!

2011-09-18 @ 01:14:47
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0