Tallest man on earth

Kom och tänka på en grej jooi sa när vi var små. Hon berätta att hennes farmor levde när hitler fanns. Jag som var så ung och okunnig frågade självklart vem den där hitler. Jooi hade säkert fått höra att han var en stor man, en man med stor makt. Men när hon berättade att hitler var en stor man, trodde jag att han var en jätte. Jag frågade även vad han gjorde. Då svarade hon att han förstörde städer och dödade människor. Så en stor del av mitt liv trodde jag att hitler var en stor jätte som mosade människor med sina gigantiska händer, klev på människor och deras hus och förstörde deras byar. Han hade rufsigt hår och trasiga kläder. Ville bara säga det innan jag går och lägger mig:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha!!!

2011-11-19 @ 10:34:50
URL: http://Johannaappert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0