what's on my mind today

Åt nyss ett äppel. När jag var klar, började jag tugga på kärnorna. När jag bitit ut det vita i kärnan, så kände jag att det smakade... OSTKAKA!! Det smakade verkligen det, men sen tänkte jag tänk om det börjar växa ett öppel i magen min? weird

Igår kollade jag när Alma åt yoghurt vilket fick mig att tänka. vem häller i yoghurten  ni paketet, klistrar fast ändarena. och vem gör så att det är liksom "räfflat" vid "öppnas här". Vet att det är maskiner, men liksom HUR?

Hur gör man linser började jag tänka på också. Dom är ju så tunna, det funkar liksom inte att skära ut med en kniv på ett plaststycke.?

Det är dessa specifika tankarna jag harhaft idag. inte så många smarta idag eftersom vi inte haft några vettiga lektioner. Allt vettigt har mest slingrat sig ur hjärnan igen :D

och ja, har gjort biden själv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0