Far More

Vill flytta hemifrån NUUU!! pallar inte att bo med två tjuriga föräldrar. jag har inte ens fått kolla på tv på hela denna vecka, ( bara när inte de är hemma) Det är sjukt! Sen kräver dom datan av mig också! :o Nånting får jag väl ha!? Det är inte direkt konstigt att jag sitter och kollar på serier på datan när jag inte få ha teven.

Och När jag har varit borta ett tag sen kommer hem, förväntar man sig ju att de ska vara glad på en. Men det första som händer är att dom skyller på mig, och allt sånt! Får ADHD av att bara vara här!!!!!!! PANIK


Och jag har sagt tusen gånger att dom inte får läsa min blogg.
Och om dom har läst den lär dom ha något att säga,
så det är lika bra att ni inte säger nåt alls.
tack och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: Alma

Förstår vad du menar, bro

2011-02-03 @ 16:17:49
URL: http://reasonsforus.blogg.se/
Postat av: Angelica

fin blogg :)

2011-02-06 @ 09:14:43
URL: http://angelicaaholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0