dessert or disaster

Ja, nu har jag bloggat massa tråkigt om mitt liv, så nu blir det en Dessert or Disaster :) Det var ju ett tag sen!



Dessert
•Solen (the sun) Det är liksom plusgrader ute nu, vilket betyder att snön smälter (y)
•träning (training) Man mår ju så bra efter att man har tränat.
•Skolstarten, (schoolstart) Jag gillar det. Skönt att träffa alla igen och så.


Disaster
Gegga / blask. Jag bli blöt och geggig bara jag går utanför dörren. plus att man glider till bussen ):
•Att det är Tisdag idag, trodde liksom det var torsdag idag...
•att gå upp vid klockan halv 6 varje morgon, det suuuger verkligen


Kommentarer
Postat av: Alma

HAHAHAHHAHAHAH det är måndag.

2011-01-17 @ 17:44:59
URL: http://reasonsforus.blogg.se/
Postat av: äppelet

asso lilla vännen.. ledsen att göra dig besviken.. men det är måndag! hahahahah

2011-01-17 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0