there's a fire starting in my heart

HOEHOE på er fina tusentals läsare...eller? glömt att säga att det är jag n, inte ebba som skriver. Svek er och glömde lägga in en bild igår, därför gör jag det nu. Idag har jag vatt ledig, som varje fredag framöver (som sagt). Först var jag på sjukhuset och gjorde en grej och nu sitter jag hemma och mår halvbra. Men jag överlever! ska snartäta gott med min kära familj.


DILEMMA!!
För det först å mår jag sådär idag, urinvägsinfektion och massa. Sen så bestämde jag mig för att gå på melodifestivalen på min skola. Men jag fick ett sms från en gammal kamrat då hon frågade mig om jag ville komma på grillkväll. Känner att det är viktigare att träffa gamla kalmar kompisar eftersom jag träffar dom så sällan liksom. Men melodifestival liksom, det är ju skiitkul. Men känner att jag behöver en grillkväll med gamla goa kompisarna!:D om jag mår bättre imån,det vill säga:D

ebba är snygg som rockare!
och kolla!!! det är inte så syor längdskillnad på oss EBBA!!:D


Kommentarer
Postat av: ebba

oj nej jag ser hemskt konstig ut! hoehoe! du är supernygg! och jag är lång :)

2011-04-11 @ 00:26:18
URL: http://ebbasfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0