Nu får det bannemej vara nog Maia! Skärpning alltså

Maia (ägare till bloggen) & Ebba (som skriver) på konserten i Fredags!

Blir lite smått(läs jätte) irriterad på min vän Maia som aldrig uppdaterar. Så nu tog jag saken i egna händer.
Idag har Maia varit i skolan, precis som alla andra dagar. Först hade hon gympa, men eftersom att hon varit sjuk och fortfarande inte är helt kry så tittade hon bara på. Sen gick hon till skolan och köte två nya tåsst och betalade av en sen förra veckan. Sen hade hon engelsa speaking med mig, och det gick bra! Självklart skämde jag ut mig och vi fick skrattanfall.
Sen var det matte och vi gjorde ingenting alls. Rille blev irriterad och vi log mot honom, han kan inte vara arg på oss ju! Hoehoehoe för charmiga helt enkelt.
Sen var det lunch, makaronerna blev vår räddning </3
Sen slutade Maia medans jag hade GeMu. Hon gick hem hit till mig med Albin så länge och sen kom jag.
Nu har vi precis kollat lite på konserten och jag vill ut och gå i det fina vädret.. Ska försöka locka med Maia men hon verkar inte vara på humör för det.
Ebba - Ska du med ut och gå? Det är ju så fint väder idag!
Maia - Är du tokig eller? Nä, verkligen inte!
Ebba - Men det hade ju varit mysigt, kan vi inte det?
Maia - Nä.

Jag ger det ett försök till sen går jag själv. Vi hörs när vi hörs, och innan jag är tillbaka har lilla damen herself förhoppningsvis varit förbi här och sagt hej. TJO I BRALLAN FRALLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0