Ebba ersätter Maia ett tag framöver


Två skitsöta bilder på mig och Maia! .. Eller?
Hej! Nu är det såhär att min kära vän Maia inte kan blogga från sin iPad och jag har lovat henne hålla igång uppdateringen. Ni får stå ut med mig ett tag helt enkelt.
Idag var Maia hemma och var sjuk den stackarn. Vi andra gick i skolan till klockan sex, kul? Nej, inte kul alls.
Om ni undrar varför jag har börjat kalla henne för Maia med "i" så är det för att jag tycker det är coolt. Hon är ingen vanlig person, hon är speciell, och därför ska hon inte stava det som en vanlig person heller! Dessutom heter alla Maja så det blir lättare att hålla reda på. Dessutom finns det inget fulare än när folk kallar henne för maJJJJJa utan mycket snyggare med Maia som uttal också. Där fick ni den förklaringen.
Imorgon ska lilla damen herself sova hos mig här i åsen. Ska bli lika mysigt som alltid när hon sover här, vilket är ofta. JAG GILLARE.
Nu ska jag äta några mackor och snacka vidare med Maisen. Håll i hatten alla där ute, för idag blåser det jävlar på! Här i åsen iaf, det regnar också för den delen.. Buhu.
Heidü /Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0