walk a mile in my shoes

Nu är det så att man tydligen ska ha klackarskor på Kabare´n. Vilket gör min nervös eftersom jag inte har verken  skor, eller pengar till nya:o Jag är faktiskt inte galen i skor som andra tjejer är. Tycker bara det är pain in the ass att prova skor eftersom jag har så stora fötter att jag bara mår dåligt att prova skor. haha. MAn ska ha svarta skor med klack, och jag har ett par svarta men med korkklack? Nu får det vara OK!!! :D

Det får bli dessa skor då... skulle
vilja ha converse "/

Kommentarer
Postat av: nosse

du är en mkt söt tjej kvninna!

2010-09-03 @ 20:21:50
Postat av: / En beundrade på Stagg!

Vill bara säga att du är galet snygg Maja!

Finns inte många med ditt utseende!

2010-09-09 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0