so sick

Nu har man gått och blivit sjuk också... Sov Hos Ebba och alla dom igår, mkt kul. kände att jag höll på att bli sjuk den dagen, men gick till skolan iallafall. Gjorde matteprovet, sen halvsov resten av dagen. Men jag var fortfarande på min vakt efter Kissie. Synd bara att hon gick in i matsalen efter vi hade gått "/ men men, livet är för kort för att deppa över det. HAHA! Ingen skola för mig imån, ska vila upp mig sen bli frillefrsik:D

funderar på att göra ett antal ändringar med mitt hår, men
återkommer på den fronten :)

Kommentarer
Postat av: teeeeeeee:et

hha eller hur riktigt otippat! tach majs ;D du btw jag saknaaaaar dig ju... :/<3

2010-09-13 @ 23:21:37
URL: http://bytildas,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0