Make a joke and I will sigh and you will laugh and I will cry.

kort dag i skolan, halv 12. Inte mkt att säga om skolan, vi kollade på film och hörde när våran lärare berättade en tragisk historia om sitt liv "/

En så sjukt rolig grej hände på bussen idag. Satt mitt emot Bella som vi brukar göra så man kan sova, om man vill. Har dock bara lyckats med att somna en gång innan. Men idag, då sov jag ljupt, drömde lite små drömmar så som man gör ibland. När jag promenerade på trottoaren som jag brukar göra i mina drömmar så hände det som också alltid händer. Jag kliver snett och faller ner för trottoarskanten.  ( ja menar, trottoarskanten? kan man trilla ner föör något läskigare? haha) Vaknar av världens ryck så jag skakar mig ner för min sits i bussen och slänger mobilen i taket på bussen.

Där sitter jag, sitter och sitter, halvligger på golvet med en skadad mobil brevid mig. Kände att jag bara var tvungen att skrika av skratt, så jag kollar på Bella. Men hon ligger och sover. Då tänker jag på hur sjukt det måste sett ut om någon sett mig, men ingen gjorde det. Då börjar jag skratta för mig själv, asså typ as garva för mig själv. fick nästan hålla för munnen för att inte skrika :) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0