Just my luck

Som vanligt har jag otur igen. Jag gick upp vid halv 8 för att jag skulle hinna duscha innan jag åker till frisören. När jag har duschat och så sätter jag mig vid teven. Då ringer dJessica från frisören. Då hade hon blivit sjuk, och kunde inte göra plattpermanentningen på mig!

Jag fick liksom chansen att åka till Oslo över helgen, men sa nej för att jag att det är übersvårt att få en tid för plattpermanentning. blir arg när jag tänker på det. Nu kunde jag ha varit i Norge med familj och tittat på mattes lägenhet och sen på vägen hem åka till Göteborg och bo med kusinerna. Men nehe... -.-


OSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLOOSLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0