welcome to the future

Har ni också, som jag, eran framtid planerat i huvudet?  Jag menar inte att framtiden ska se ut exakt så, men det är så man vill ha den.

Efter gymnasiet ska jag jobba och leva fattigt. Jag ksa tjäna pengar helt enkelt. Sen ska jga coh Alma flytta till USA. Jag har alltid velat det. Men jag vill cokså resa runt mycket. Antingen resa runt i Europa, men det lockar inte så mycket. Det kan man likosm göra med familjen. Eller så vill jag resa runt i USA, eller bara resa till olika länder med kompisar liksom. Under den tiden vill jag "leva livet". Jag vill inte ha barn eller så vid den åldern. Utan jag vill vara ung och "leva livet" tills jag blir cirka 28-30 år. Då vill jag bilda familj, ha hund och resa med familj då och då.

Låter en bra framtid, tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0