summer, autumn & winter

Shit, allt har gått så fort. Helt sjukt. Nyss hade jag shorts på mig, nu måste man ha jeans annars dör man på morgonen :o Iallafall så vaknade jag igår (?) och såg att det var snö på marken. Men det konstiga var att jag verkligen inte brydde mig. Vet inte varför men kollade på det och sen bara, okej. Snö liksom, och jag bli varken glad eller ledsen, utan bryr mig inte ens. Weird :D

Kommer ihåg när vi hälsade på på stagg och jag hade liksom bara på mig t-shirt?
Det var ju nyss :o känns som det var typ för 2 veckor sen! Tiden rinner bara iväg, haha

Sen vaknade jag en helg av att hela lägenheten var gul. Då öppnade jag dörren
och såg att en buske utanför mitt hem lös gult och att jag såg att alla löven låg på
marken, då hade hösten just kommit. Det var typ förra veckan :o

Dett var igår! Då avr det liksom snöö. Kommer ihåg när man var liten
och blev så sjukt glad över en halv cm snö. Och man hoppades hela dagen
att det inte skulle smälta. Sen gick man runt och sjöng: Jag ser det snöar:D

Tomten kommer väl också snart, sommar 2012, sen tar jag väl studenten snart.
skaffar jobb, man och barn. Tiden går så fort...... så djupa ord av mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0