noosejob

Sitter här och tittar på plastikkirurgerna på TV och det var en 17 årig tjeje som opererade näsan. Så sjukt avis blev jag :O fast hon hade bred näsa, men jag har liksom bara stor inte bred. Skulle verkligen vilja göra det när jag är 18. Men ingen aning om hur mycket det skulle kosta men jag ska göra det när jag blir äldre. Och folk säger typ alltid till mig: nej klart du inte ska göra det, du har en jätte fin näsa! VIIISST, ni vet ju inte hur det känns att ha min näsa liksom. vill jag operera den så får jag göra det hihi:D


så sjukt fint resultat. Men asså jag vill inte ha liten näsa, utan mindre näsa.
tycker det är snyggt med markerande näsa, men min är för stor och krokig.

folk tycker likosm att lady gaga har stor näsa nu, men ingenting mot innan.

ÅÅÅH, villll!!

Kommentarer
Postat av: snäll Anonym

Hej! jag letade fakta om hur man kunde få mindre näsa utan att operera så fick jag en bra resultat !köp ingefära sök om du inte vet ! men mosa det så det blir till en deg lägg det på näsan typ formen du vill att din näsa ska va . OBS! knyt fast den en hel natt så kommer din näsa att bli mindre . orsak är att det svider på näsan :s men det ska inte va så nära ögonen det händer inget men det kommer att göra så mycket ont . Du märker från ungefär första gången . du ska ha det hela natten typ du kan lägga bandag runt om . du gör det ungefär en vecka så kommer du se stort skillnad !!! JAG har prövat det gick men jag orkar inte skoldagar men ska först på sommaren så min näsa blir ba hur liten som helst

2013-04-15 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0