mitt jäkla hår

Jag har nog betämt mig nu, det blonda ska bort, mörkt långt hår ska fram:D Vilket betyder löshår ): Jag giller egentligen inte det, men jag vill ha mörkt och långt hår, så vad ska man göra? fast egentligen vill jag ha blont hår, som jag har, fast långt hår. Men jag får inte bleka det mer så ja:D men jag har inte bestämt mig helt?! haha lät sjukt flummigt:)


ska jag ha mörkt hår, vill jag ha det typ såhär som ja hade det i 8:an :)

DEtta var för typ ett år sen, känner att det skulle vara för mörkt?
men det var rödbrunt


DEtta var ocksåför ett år sen, där var det rött, men det
ser man typ inte :D


Kommentarer
Postat av: Sophia

YES YES YES!!! kram kram

2010-11-10 @ 00:19:35
URL: http://trashbagblack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0