the end of "us"

Nu är det typ bestämt. Johanna och Matilda kommer inte ge henne en till chans. Jag och tilda tycker fortfarande att det var fel av henne, men tänker ge henne en till chans. Det betyder att det är slutet för vårat gäng. En månad kvar av nian på falkenbergsskolan och det blev såhär. Känns som jag är med i typ The hills. Känns inte som sånt här händer på riktigt, utan bara på tv. Jag har alltid velat ha lite drama i mitt liv, men nej, ångrar att jag ens tänkt så. Måste nog sluta kolla på reality tv asså! aja... Har varit emellan 2 gäng förut men det blev bra tillslut, påminner lite om det här. aja, the end of us! älskar er alla och väljer inte bort någon!! <3


7 ans skolavslutning <3




haha , <33



skulle kunna sitta hgela natten och bara ladda in fina bilder på det som var oss!! <33

Kommentarer
Postat av: -.-

asså åååååååååååh vad sorligt du beskriver de :P:)

2010-05-07 @ 18:13:18
Postat av: Maja Söderström

det är sorgligare än vad jag skrev. tycker jag "/

2010-05-09 @ 13:57:39
URL: http://majasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker ert gäng verkade helt perfekt. ni älskar varandra så mycket...

2010-05-10 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0