tbx i Kalmar...

Kom hem imorse faktiskt från Liseberg. Hade super kul med alla. Ni gjorde min vecka faktiskt. Ack så har jag blivit sjuk igen, elle blev aldrig riktigt frsik. Men känner att det gör ont i lungan när jag hostar nu "/ inte bra asså. Men nästa vecka är det 2 riktiga dagar i skolan och det gillas starkt av mig. Har hur mkt godis som helst kvar från liseberg igår, bara för att ens bästa vän vinner varje gång på chokladhjulet!! NUMMER 2 IS THA SHIT! :D Känner för att ta en promenad hem till Alma, men tar nog bussen dit, är ganska lat ;) ah det, ♥

Måste säga att jag hade så sjukt kul i bussen hem, var sjukligt trött och skrattade åt alla mina skämt :D

Kommentarer
Postat av: viktor

hahahaha , undra om tilda håller sitt löfte att inte äta godis :)

2010-05-09 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0