roliga händelser idag

Mycket roligt har hänt idag.

Spexfoto: Matilda sov hos mig för vi var tvugna att gå upp tidigt för att måla på varandra, sjukt kul. Sen blev det spexfoto i skolan. Hur kul som helst att se alla asså :D

Duschen: Vi skulle ha idrott utomhus på södra utmarken, men jag kunde knappt röra mig för all färg på mig. Och inte matilda heller, men vi kunde inte ta bort all färg på ett smidigt sätt, så vi kliver båda ion i duschen med kläderna på. Det var cooolt av oss :)

Nycklarna:
När vi skulle ha matte kom jag på att jag inte har mina nycklar. Vi frågade reine om jag och tilda kunde åka till södra utmarken och leta efter dom. Han sa ja. Vi åkte dit och till slut hittade vi dom. Så vi cyklar tbx till matten. Då upptäcker tilda att hon inte har sina nycklar. Då får vi åka tbx till södra utmarken. Sen var mattelektionen över när vi var framme :D

Magnum Gold: Tilda och jag köpte magnum gold efter skolan. Var bara tvungen att köpa glass i detta fina väder! den var mkt gooood :)

Sola med Tilda: efter vi hade köpt glass solade vi på min altan, sjukt skönt och varmt. Jag diggar sommarvädret som var idag... (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0