någon som pallar plugga?

Jag vet inte om jag är den ända som känner så, men känns som jag själv har slutat skolan. Jag gör ingenting vettigt i skolan längre. Har läxa ibland, men vet själv att vi inte kommer bli förhörde, så skiter i den. Direkt när jag kommer hem så liksom planerar jag var jag ska göra. plugg är inte inräknat. Har verkligen varit så de senaste veckorna / denna terminen. Men jag vet själv att jag kommer få panik om det faktiskt är läxförhör liksom. Tänkte på detta för jag har prov på fredag och känns som jag glömt hur man pluggar!!(?) sjukt weird....

VILL HA SOMMAR!!!


en sjukt härlig dag från 7:an när vi hade utegympa med fidde :D

en bild från springbreak typ 2 år sen ;)

jag vill ha sommmar!! :D

längtar sjukt mycket till sommaren när jag tittar på bilder när man
var lite brun, och hade typ solblekt hår :D

haha, vi åkte varje kväll till mcdonalds och köpte cafeecool och mcflurry ;)

första doppet för 2 år sedan i april!! :O

Kommentarer
Postat av: Alma

Sv. det ska jag :)

2010-05-18 @ 19:42:14
URL: http://onlyalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0