hej då, ha det bra

För det första har inte jag lagt ut namnet på personen utan det gjorde den anonyma. Måste bara säga att jag inte ångrar något jag sagt om denna sak. Har inte ljugit nån gång och säger bara sanningen. Men visste inte att det skulle bli så svårt att liksom bara säga: "hej då, ha det bra" till en kompis jag älskade. Men gjort är gjort och sagt är sagt. Inte mkt mer att säga om detta. Kommer sakna henne, kan inte säga annat. Men jag vet att det var fel gjort av henne, nu behöver bara hon själv fatta det! så nu är det som det är, måste gå vidare. tänka på annat. hej då, ha det bra...</3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge allt lite tid bara, så kommer det säkert lösa sig. Ni älskar henne fortfarande, annars skulle du inte sakna henne.. sånt här händer alla, och tiden läker alla sår.

2010-05-05 @ 20:47:05
Postat av: Maja Söderström

ja, jag älskar henne fortfarande, kan inte bara sluta älska någon !! ):

2010-05-05 @ 21:46:04
URL: http://majasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att det löser sig snart ♥

2010-05-06 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0