for me, it's time to end it

jag säger det fortfarande, jag ångarar inte ett skit av det jag skrev om denna person. Allt jag sagt menar jag. Det hon gjorde var fel, taskigt och helt enkelt inte okej. Men jag kan inte sluta älska någon, kan inte fortsätta ignorera henne hela mitt liv. Det är sista terminen som jag kommer gå tsm med henne någonsin. Varför skulle allt detta hända just nu. Vi ksulle till Liseberg nu i helgen, men hon ska inte med längre. Jag vet att hon själv satt sig i denna situation. Men kan inte vara arg på henne längre, det går bara inte. Så ja, jag kommer ge henne en chans till. Men då måste hon bevisa att jag kan lita på henne... Och bara för att jag ger henne en chans menar jag inte att jag tycker att hon gjorde rätt. Utan tvärt om. Jag står fortfarande på rebecka örnwighs sida, för hon har rätt. Men kan inte sluta älska en bästavän.  Detta beslut gör ju inte så att jag blir ovänn med rebecka ö. Tror hon vet att jag tycker hon gjorde rätt och hon har rätten att vara arg på henne. Men jag kan inte längre vara arg...

btw, håller på att bli sjuuuuk!!!! :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som ett bra beslut, jag visste att allt skulle lösa sig för er. Ni älskar fortfarande varandra och det gör bara bästa vänner.

2010-05-06 @ 20:33:22
Postat av: Anonym

Moget skrivet, att du också fortfarande kan vara vän med rebecka!

2010-05-07 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0