innebandydag imån :D mina söta kompisar!!!

Hejsan, var ett tag sen. Imån blir det den efterlängtade INNEBANDYDAGEN i skolan. SJukt kuul! Förra året vann vi, och självklart ska vi göra det igen :D Skulle vara lite pinsamt om vi typ skulle förlora mot något lag i 7:an. Men det kommer ju inte hända så ;) haregött!


i 7:an :D Tror vi kom 2a. det roliga är att varje år efter innebandydagen
så har jag alltid sång. Kul att komme med svart sprejat tuperat hår, med
streck i ansiktet :D haha

måste varit i 8:an då :D  fast vet inte, har fler bilder :D samma sak
med sången denna gången också :D

haha, denna bilden kan man inte annat än älska!! :D<3


HAHA ! tjejen med alldeles  för mkt kunskap i sin hjärna.
Huvudet har blivit för stort, handen har fastnat. Denna bild får representera
Tilda! :D

denna bild får representera Matilda. Asså hon ser exakt ut som en smilgubbe
på MSN! :D haha. Och bli inte arg någon av er får dessa bilder, det var ett tag sen :D

HAHAHAHHAA! denna får stå för johanna. Det var några år sen, så bli inte arg :D
Asså jag sitter och skrattar för mig själv :D

vet verkligen inte vad hon håller på med, men hon kanske posar?
denna bilden är nog äldst, så bli inte arg :D men hon är ju sööööt :)

JAG KAN TA BORT BILDERNA OM NI VERKLIGEN HATAR DOM MEST I HELA VÄRLDEN, MEN TÄNK PÅ ATT DOM ÄR TAGNA FÖR SÅ LÄNGE SEN.NI SER INTE ENS UT SÅ LÄNGRE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0