jag är besatt......

Jag har en sak at erkänna...jag är beroende.....av..... alla sorters tv-serier! Asså på en vecka har jag sett 2 säsonger av Laguna beach. Sjukt bra! men ändå, jag tittar alltid 2 avsnitt varje natt. Även om det är skola. Det är inte bra. Har inte bloggat på läge, så mkt har hänt. Var och kollade på mattes ridtävling idag, hon vann båda hoppsaken. Sen har jag köpt två par converse, ett par röda och ett par vita. Vatt med Matilda lund. och massa roliga saker :D:D:D

Stephen, Kristen, Talan, Alex, Lauren & Jason !! haha
Det fula är att jag är inte bara är besatt av Laguna utan också:
Scrubs
One Tree Hill
Vänner
How i Met your Mother
Gossip Girl
The Hills
Just shoot me
Couger Town
Brooke Knows Best
Top Model
High Chaparall
The Osbourne
Desperate Housewives


  
CONVERSE ALLSTAR


Matilda har jag också varit med! En härlig gamnmal bild på oss.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0