nyår 09-10

Shiit....känns konstigt att skriva 09-10. Hur konstigt kommer det inte att se ut för tex. konstnären undertecknar sina tavlor med istt namn sen en 10? det ser inte bra ut.haha.

Hade super kul med tjejerna igår. Först var vi hos Beccas mormors lägenhet, ( dom var inte hemma) och åt jätte god middag där. Jätte god efterrätt också faktiskt. Sen gick vi till en fest som Daniel höll. Daniel är rebeckas pojkvän. Och det var inte en vanlig fest, utan hans hus ligger på varvsholmen! Det är ju liksom Kalmars snyggaste hus. typ egen brygga och så fint är det där.

Men när klockan var typ 20 i 12 så drog alla in till stortorget, för där är verkligen ALLA vid 12-slaget. Där träffade vi typ alla. Hur kul som helst. Sen sa alla att Daniel skulle ha efterfest, så alla började promenera dit, men det var inte riktigt så. Då var typ alla i Falkenbergsskolan vid en bro och hade kul. Det var ..kul. haha. Sen blev det kallt och alla gick in till Caf'e dream och värmde sig. Sen orkade inte vi gå hem, så carola, johannas mamma, hämtade oss och körde hem till mig. Hemma hos mig satt vi och pratade och kollade på tv. La oss vid typ 5 :D


Johanna och jag när vi gjorde oss iordning hos Tilda.
Hon duschade så vi passade på att ta kort på oss. :)


Såhär såg jag ut, körde på mittbena. hela frisyren förstördes sen på stan "/


körde på lösögonfransar. Blev jätte snyggt. +
ögonfärgen är ändrad på bilden :D


fick även en bild på söta becka ! :D
Fler bilder fixk jag tyvärr inte. Men det kommer nog fler, matilda var aktiv
med sin kamera (y) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0