will you be my valentine ?

kom just på att det är alla hjärtansdag på söndag?! JAG ÄR ENSAM I ÅR IGEN!! "/ blä,blä. Jag tycker inte om den "högtiden" asså. Det är inte roligt för alla ensamma,fula,bajs människor asså. jaja , får väl sitta med en Ben&Jerry i handen och gråta till någon kärleksfilm.huhu...

Har gjort mitt första nationella prov idag. Gick väl sådär:D man vet ju likosm inte hur det går, för en fråga kan typ ha tusen svar:D

har tänkt att jag ska ha massa gamla bilder nån gång, bara gamla bilder. Måste typ göra det snart för alla bilder ska bort, fast in på ett usb-minne!!!


en bra sak finns det ju med alla hjärtansdag, man får äta mkt goodis !!!!!! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0