lite pömsen idag "/

Hade super kul med Agnes igår! Saknade henne, så det var dags att träffas tyckte jag:D Bilder kommer när jag pallar lägga in dom.

Vaknade med en elefant på huvdet idag..."/ och nu har jag inget att göra, som det brukar vara när man är hemma. Men jag har jätte bra ideer på vad man kan gör:

• gå in på mtv.com och kolla massa The Hills avsnitt.
•kolla på one tree hill, scrubs eller gossip girl på casttv.com
•smsa ihjäl dina kompisar :D
•bakaaaa!
•ta ett bad i flera timmar (y)
•göra det du aldrig pallar som tex, ladda ner massa musik och ta in den på ipoden :D haha
•städa ditt rum...
söka på massa kändisar på twitter (h)

Kommentarer
Postat av: molly♥

haha städa rummet :D

2010-02-16 @ 18:11:17
URL: http://mollllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0