ledsen och ensam !! "/

hade jättekul med tjejerna igår. Åt massa gott och kollade på film. Då ville dom se TITANIC, men jag ville verkligen inte det. För jag vill liksom spara mig i typ ett halvår till så man verkligen glömmer vad som händer. Men till lsut så gick jag med på det. Och snälla som dom är så somnar dom alla efter typ en timme, eller mindre! Och jag ville inte bara sluta se världens bästa film, vi var ju i mitten av filmen. Så jag satt uppe ända till halv 7 på morgonen och storgrät. Jag kunde nästan inte andas asså. Jag tror jag grät mig till sömns "/



Kommentarer
Postat av: Tiiiiiilds

HAHAHAHAHAHAHA! :D du är föööör söt (A)

2010-02-25 @ 09:29:05
URL: http://tildakajbjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0