water fo elephants

Hellu!! Inget vatten i hela Kalmar? shiiiit, kan ju inte kissa): Jag vill ju duscha, känner mig smutsig.

Igår var jag med johanna och tilda, men tilda blev sjuk och åkte hem. Jag köpte julklappar och så.

Idag ska jag vara med Matilda, det var ju ett tag sen. Kuuuul ska det bli!! :D Godis är jag sugen på...

( Hellu! No water in entire Kalmar? I can't pee): I wan't to take a shower, cause i feel dirty. I was with Johanna and Tilda yesterday, but tilda was sick så she went home ): I also bought christmaspresents ( julklappar). Matilda is coming to mee today, It's gonna be so fuuun :D I wan't candy...)


Hihih, gammal bild på matilda och mig:D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0