that's just how i feel

Det känns jag har tappat så sjukt mkt kontakt med alla mina gamla kompisar bara för att jag valde en skola 20 minuter (med bil) från alla andra. Alla i Kalmar är liksom med alla, men jag känner mig helt utanför. Menar inte att jag valde fel skola, verkligen inte. Är jättenöjd med mitt val, för jag älskar musik och man känner nästan alla på skolan. Men jag vill inte tappa kontakten med mina bästakompisar för det.

Jag blir liksom inte bjuden till något, vet inte när det händer saker i Kalmar längre. ja, jag är känslig och inte direkt glad idag. Men det är ändå så jag känner ): saknar er ju!! ♥

(It feels like I've lost contact with all of my old friends just becuase I chose a school 20 minutes (by car) away from everybody else. Everybody in Kalmar are hanging out with everybody, but i feel like a outstander. I'm not saying that i chose the wrong school, i'm really happy that i chose Stageyou cause i love music. and you almost know everybody, that's nice. But that doesn't mean that i have to lose all my old friends?)


saknar allt och alla!!

jaja, hejhejhej fjortis på mig, kalla mig vad ni vill....
Saknar er så sjukt mycket♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

maja jag älskar dig och du ska veta att jag alltid kommer göra det! kommer du ihåg tröjan? friends forever, det är ödet helt enkelt! <3

2010-12-02 @ 21:54:38
URL: http://bytildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

JAG ÄLSKAR DIG & SAKNAR VÅRA TIDER!! <3

2010-12-05 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0