Mina föräldrar

Min mamma heter Anette Christina Söderström (fd Wennberg). Hon är 45 år och föddes på Öland, Borgholm. Hon är en av de snällaste personerna ever. Hon är gossig och ibland försöker hon vara ungdom. Men det gillar jag. Jag och mamma är väldigt lika, enligt folk, medan jag tycker vi är mer olika med åren.

Min Pappa heter Mats Carl-Gustaf Söderström. Han är 56, vilket betyder att det är 11 år mellan mina päron. Men åldern är väl bara en siffra? Han är suuupersnäll:) Han är född i Kalmar, ungefär samma område där vi bor nu. Han är lite mer lik min syster, både sättet och utseende.

Mina föräldrar träffades för en massa år sen. Tror mammi var i 20 års åldern. Fast första gången de träffade varandra var när mamma var cirka 13 år på en strand. Mamma syster var med massa kompisar och mamma fick följa med. Då skulle hon gå till affären och köpa öl och typ cigg. Då frågade hon om hon skulle köpa något till någon. Då svarade min pappi att han ville att mammi skulle köpa typ en öl. Alla i affären visste vem mamma var så hon fick köpa till hennes syster, och mammi var 13 och hennes syster 18. :) Mina föräldrar är fortfarande gifta!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0