min presentation, my presentation

Okay, i'm sorry soph, but i'm not gonna be able to write this in english ):

Jag heter då Maja Elisabeth Söderström, men vill ändra mitt första namn till Maia. Det är bara för jag tycker namnet ser så lame ut. plus att det värsta jag vet är när folk uttalar J sjukt djupt liksom. Och hur många MAJA finns det inte här i Sverige? anyway, jag föddes på BB i Kalmar, typ 5 minuter från mitt hem. Jag har alltid bott på på samma adrass, granne med psyket. (kanske finns en baktanke där?)

Jag har, sedan ettan till nian, gått på Falkenbergsskolan, som jag tycker väldigt mycket om. Kände mig trygg där och behövde inte skämmas för den jag var liksom, kunde vara mig själv. Där gick jag i samma klass som mina bästavänner. Men sedan började alla bråka, och nu är vi uppdelade. Det tog jag väldigt hårt eftersom för mig är alltid vänskapen det starkaste bandet liksom.

När jag var liten tränade jag väldigt mycket, hårt och ofta. När jag kollar tillbaka på bilder så ser jag att jag såg ut som en mini bodybuilder. Mina muskler hade tydligen en tendens att sticka ut mycket. dom syntes liksom. Oftast när man är tjej är det vanligast att musklerna blir långa och utsträcka, vilket är väldigt fint, men inte på mig inte. Även min röst var lite annorlunda när jag var liten. Jag lät som en repig Rod Rod tewart skiva i snabbspolning, som hackat upp sig. Var så hes att man knappt hörde vad jag sa, plus att jag stammade, grattis:)

Så läne jag kan minnas har jag alltid varit väldigt hödljudd och jag gillar att höras. Jag älskar när folk vågar stå ut med tillexepel olika stilar, musiksmak, intressen osv. Jag har aldrig riktigt vågat stå ut ur mängden särsklit mycket, bara lite. Därför vardet ett stort steg för mig att välja en skola i Torsås. Hade redan valt Samhälle media tills jag liksom insåg att jag inte ville bara plugga i 3 år till. Så valde att välja något som inte fanns där jag bodde, och jag ville hålla på med något jag brinner för, musiken. Så nu blir man typ mobbad för att man går i den mobbade skolan mitt i ingenstans, SO WHAT!!:D ( i'm still a rockstar, i got my rockmoves lalala....)

Jag gillar att ha roligt och tar oftast inte saker på allvar. Istället för att vara tråkig och plugga och inte ha kul, väljer jag att ha roligt och skratta. Man är ju bara ung en gång? Jag HATAR när folk rankar sig själva som bättre och högreklassade männsikor för att de är smartare än andra. Folk uppfattar oftast mig som osmart, men det är bara för att jag inte tänker utan säger oftast det första som ploppar upp i skallen.

Jag kan vara väldigt självisk ibland, och hatar när jag har fel.

Jag älskar att sjunga, inte många som visste det förrän jag sökte till IDOL 2010. gick väl bra.

jag älskar att förändra mig själv, hårfärg, kläder, smink, ögonfärg. Detta har resulterat till att jag fick klippa av mig nästan allt mitt hår, för jag färgade sönder det. Sedan fick jag klippa igen för jag gjorde plattpermanentning som sket sig. Så nu går jag runt med en sjukt ful frilla, det växer väl ut? ;)

Jag älskar min hund så sjukt mycket. Han har verkligen en stor plats i mitt hjärta. kommer aldrig bli glad igen efter han har dött ):

onödig fakta om mig: (det där uppe var nödvändig fakta)
Jag är ungefär 1,73 m lång
Jag älskade att träna, tränade gymnastik i 7 år och fotboll typ 8, fridrott 1 år och dans 3 år.
Jag bär nästan aldrig någon färg, har inte hittat en färg jag gillar än
Jag är pedandiskt när det gäller hur kudden och dörren och belysningen ska vara när jag ska sova, men annars är jag en av de slaarvigaste människan på jorden
jag hatar att läsa, förrutom twilight böckerna
Älskar One tree Hill och andra bra serier på tv
kan inte äta kebab, men älskar gyros
lärde mig att rapa förra året
har stora fötter och händer

har koncentrationssvårigheter och kan inte sitta still, jobbiht när man är i skolan ;)
Hatar när folk skämtar om något fult med mitt utseende, speciellt min näsa som jag hatar mest i hela världen.
Just nu vill jag vara med Tilda Kajbjer
får panik när folk pillar mig i håret, känns som det slits
har väldigt svårt att komma i tid när det gäller på fritiden. Är alltid i tid till lektioner men kan aldrig komma i tid när jag ska tex. hem till en kompis eller mötas någonstans.



Om jag fick välja skulle jag vilja se ut som jag gjorde för 2 år sen.
Då kunde man äta utan att bli tjock, man var liiite brun för det var snart sommar,
håret var i den längd och färg som jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0