Några saker jag inte gillar !

Här är några saker jag inte gillar , hatar !

• När man ber folk att stänga dörren, och svarar ja. Men är exakt att den ska stängas så den vingar tillbaka och öppnas ! vem hatar inte det ?

• Att inte ha strumpor på sig, lite konstigt kanske ? :)

• att få ett papper i skolan med 100 instuderingsfrågor.

• När man är som tröttast, och verkligen måste sätta sig och plugga.

• När man inte är mätt efter att ha tjockat sig med McDonald's .

• När man har en nys som måste ut, men det går bara inte, den sitter där och chillar i näsan "/ så är det just nu...

• När man gosat ner sig i sitt täcke, tagit på sin älsklings film med en B&J i handen och telefonen ringer. Och telefonen är i ett annat rum !! såå jobbigt

När man är med en kompis och man sitter och kollar på film, och så babblar man såklart! Sen kollar du åt hennes/honoms håll och så sover hon/han. Är jag så tråkig ? :P

 som ni förstår så skulle jag kunna rabbla upp hur mkt som finns ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0