TRÖTT SOM BARA DEN !

Igår var jag ju på Gymnasiemässa, vi kan kolla alla skolor som jag skulle kunna tänka mig att gå på. Men jag blev typ KÄR i Stage4you, allt var bra med den skolan förutom att det tar en timma att åka till den. Men annars så är den ksit bra, en bred linje, man får spela in i inspelningsstudion när man vill, man kam boka scenen och allt såntdär. Verkligen nåt jag vill, men får se.

Var med Alma igår efter gymnasiemässan, kollade på film och åt El greco ( det sägs att dom har gått i konkurs? )Men var så trött så jag somnade hemma hos Alma, det gjorde hon också. Sen gick jag hem vid typ kvart i 1. Sjukt tidigt för att vara mig och Alma. Då somnade jag nästan direkt och vaknade vid typ halv 1 :)


fatta vad coolt att gå på en sånhär skola ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0